Acte necesare pentru infiintarea unei Societati cu Limita in Romania – SRL

Firma din Romania – SRL

SRL (Societatea cu Raspundere Limitata) este cea mai comuna forma de organizare a companiilor din Romania, fiind si una dintre cele mai sigure pentru asociati. SRL-ul este și cea mai convenabilă modalitate de a deschide o firmă, capitalul social necesar înființării este de doar 200 de lei.

In Romania, persoana/grupul de persoane care doreste sa inceapa o afacere poate face acest lucru conform reglementarilor legale privind modul de infiintare, inregistrare si formele pe care le poate imbraca o societate, cuprinse in Legea 31/1990. Acest tip de societate are raspundere limitata in fata legii si fata de proprietarii sai, din acest motiv este o optiune ideala pentru parteneri datorita securitatii oferite.

Principalele documente necesare pentru demararea procedurilor specifice înființării unei firme includ mai multe documente. Dosarul de înregistrare a societății depus la Oficiul Registrului Comerțului va cuprinde mai multe documente:

  • formular de cerere ONRC (Oficiul Naţional al Registrului Comerţului din România);
  • rezervarea denumirii firmei (la nivel de judet sau la nivel de tara);
  • act constitutiv (autentificat de avocat sau de notarul public) la elaborarea căruia trebuie clarificate, în mod obligatoriu: obiectul principal de activitate; obiectul secundar de activitate; denumirea firmei (cu numărul de rezervare eliberat de ONRC); asociați/administratori ai companiei; aportul la capitalul social al fiecărui asociat.
  • cazierul fiscal al fiecăruia dintre asociații și administratorii societății;
  • copia actului de proprietate asupra spațiului în care este stabilit sediul social/împrumut sau contract de închiriere a spațiului respectiv;
  • acordul asociației de proprietari/locatari;
  • acordul vecinilor;
  • copie după Cartea de Identitate/Pașaportul asociaților;
  • semnătură de la administratorul (administratorii) companiei;
  • declarații ale asociaților companiei (autentificate);
  • imputernicirea asociatilor pentru persoana imputernicita sa depuna dosarul la ONRC (Autentificat);
  • dovada depunerii capitalului social la banca aleasa de asociatii societatii;
  • declarație (formular ONRC) semnată de unul dintre asociați.

Cât durează înființarea unei firme SRL în România?

In termen de aproximativ 3 zile vor fi emise actele de infiintare ale societatii: rezolutia directorului Registrului Comertului prin care se autorizeaza functionarea societatii, certificatul de inregistrare, certificatul sau certificatele prin care se confirma ca acestea tin locul autorizatiilor (daca nu este o activitate). care are un impact semnificativ asupra mediului).

Experiența avocaților noștri specializați în fuziuni și achiziții pentru înființarea unei noi companii în România

Experiența avocaților M&A acoperă o gamă largă de tranzacții corporative pentru un portofoliu larg de clienți, companii internaționale sau companii locale, în proiecte complexe de fuziuni și achiziții. Totodată, experiența avocaților M&A trebuie să cuprindă o gamă largă de tranzacții corporative pentru un portofoliu larg de clienți, companii internaționale sau companii locale, în proiecte complexe de fuziuni și achiziții. Atât dreptul comercial, cât și cel al afacerilor sunt un indicator cheie pentru economia actuală. Prin urmare, o bună cunoaștere a tuturor prevederilor și practicilor relevante de către un avocat în fuziuni și achiziții asigură succesul unei firme.

Rolul unui avocat M&A în înființarea unei companii în România

Înființarea unei companii românești necesită mult efort, documente și atenție, întrucât fiecare detaliu este semnificativ și responsabilitatea este pe măsură.
In cazul consultantei pentru achizitia unei afaceri se constituie o echipa de proiect formata dintr-un avocat specializat in fuziuni si achizitii, un consilier fiscal, un auditor si eventual un consultant in achizitii. Un coordonator de proiect va fi coordonatorul întregului proces și va asigura schimbul de informații între toate părțile implicate în tranzacție.

Prin urmare, proiectul va fi finalizat în intervalul de timp planificat și va fi în conformitate cu criteriile de calitate stabilite.

Avocați de fuziuni și achiziții: Hammond Partnership

Avocați M&A combina cu succes abilitățile juridice cu o înțelegere unică a cadrului legal aplicabil.

Un avocat în fuziuni și achiziții știe cum să combine cu succes competențele juridice cu o înțelegere unică a cadrului legal aplicabil și a problemelor comerciale specifice acestor sectoare economice. De asemenea, evaluăm problemele de conformitate, în special pentru clienții care operează în sectoare strict reglementate. Avocații noștri au o bogată experiență în ceea ce privește analiza și consultanța legată de aspectul juridic cheie pentru efectuarea diverselor operațiuni.

Ești în căutarea unui avocat român de fuziuni și achiziții?