Cookie-uri în conformitate cu legislația română privind confidențialitatea și protecția datelor
Cookie-uri în conformitate cu legislația română privind confidențialitatea și protecția datelor
Ce sunt cookie-urile, care este utilizarea lor și cum are impactul utilizării lor asupra afacerilor?
Un cookie este un fișier text mic care poate fi stocat pe computerul dumneavoastră atunci când vizitați site-uri web.
Când vizitați din nou site-ul ulterior, cookie-ul revine pe site-ul respectiv. În acest fel, printre alte moduri tehnice, site-ul web vă recunoaște browserul.
Există 3 tipuri de cookie-uri: cookie-uri pentru scopuri funcționale, cookie-uri pentru scopuri analitice și cookie-uri pentru scopuri publicitare.
Site-urile web folosesc cookie-uri funcționale. Aceasta înseamnă că aceste cookie-uri sunt esențiale pentru buna funcționare a site-ului web și nu este posibil să refuzați aceste cookie-uri dacă doriți să vizitați site-ul respectiv. Ca majoritatea firmelor de avocatură, folosim cookie-uri și atunci când intrați pe site-ul nostru web se pune problema cookie-urilor.
Majoritatea site-urilor web folosesc și cookie-uri în scopuri analitice pentru a cuantifica vizitele (traficul) pe site. Acest lucru vă permite proprietarului site-ului web să știe de câte ori a fost vizitată o pagină. Utilizatorii pot refuza instalarea acestor cookie-uri pe dispozitivul lor.
Unele site-uri web folosesc cookie-uri în scop publicitar pentru a putea oferi servicii țintite utilizatorilor. Utilizatorii pot refuza instalarea acestor cookie-uri pe dispozitivele lor.
La 1 octombrie 2019, Curtea de Justiție a Uniunii Europene („CJUE”) a pronunțat hotărârea în Cauza C-673/17 prin care a constatat că consimțământul nu este dat sau permis în mod valabil prin intermediul unei casete de selectare pre-bifate pe care utilizatorul trebuie să debifeze să-și refuze consimțământul. În schimb, consimțământul trebuie obținut prin „comportamentul activ” al consumatorului.
În hotărârea sa, CJUE a precizat că condițiile privind consimțământul nu trebuie interpretate diferit în funcție de faptul că informațiile stocate sau accesate pe echipamentul terminal al unui utilizator de site web sunt sau nu date cu caracter personal în sensul Directivei 95/46 privind protecția. persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal sau Regulamentul 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 (GDPR).
Informațiile pe care furnizorul de servicii trebuie să le ofere unui utilizator includ durata de funcționare a cookie-urilor și dacă terții pot avea acces la acele cookie-uri.
În ceea ce privește forma consimțământului, CJUE a stabilit că consimțământul unui utilizator cerut de Directiva 2002/58 (Directiva privind confidențialitatea electronică) pentru stocarea sau accesarea cookie-urilor ar trebui să aibă același înțeles ca și consimțământul persoanei vizate, așa cum este definit și specificat în continuare în GDPR. În conformitate cu GDPR, consimțământul ar trebui dat printr-un act afirmativ clar care stabilește o indicație liberă, specifică, informată și fără ambiguitate a acordului persoanei vizate, cum ar fi o declarație scrisă, inclusiv prin mijloace electronice, sau o declarație orală.
Aceasta ar putea include bifarea unei căsuțe atunci când vizitați un site web, alegerea setărilor tehnice pentru serviciile societății informaționale sau o altă declarație sau comportament care indică în mod clar în acest context acceptul persoanei vizate. Tăcerea, căsuțele pre-bifate sau inactivitatea nu constituie consimțământ. Consimțământul ar trebui să acopere toate activitățile de prelucrare efectuate în același scop sau scopuri. Atunci când prelucrarea are mai multe scopuri, consimțământul trebuie dat pentru fiecare dintre ele. În cazul în care consimțământul persoanei vizate urmează să fie dat în urma unei solicitări prin mijloace electronice, cererea trebuie să fie clară, concisă și să nu perturbe în mod inutil utilizarea serviciului pentru care este furnizată. Prin urmare, consimțământul care nu respectă cerințele GDPR nu poate fi invocat în sensul Directivei privind confidențialitatea electronică.
Pentru companiile să știe ce cookie-uri folosesc, ce date sunt colectate cu ele și cu cine sunt partajate este o necesitate, atât în conformitate cu GDPR, cât și în conformitate cu Directiva ePrivacy. Ținând cont de faptul că, de când GDPR a intrat în vigoare la 25 mai 2018, autoritățile de protecție a datelor din UE, inclusiv România, nu au pierdut timp în declanșarea măsurilor de aplicare și emiterea de amenzi.
Dacă aveți nevoie de orice clarificări suplimentare cu privire la utilizarea cookie-urilor sau la aplicarea oricăror cerințe GDPR, vă rugăm să contactați utilizarea și vom fi bucuroși să vă sfătuim.
Oana Panduru, București, 27 martie 2020
POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
Această politică stabilește baza pe care toate datele personale pe care le colectăm de la dumneavoastră prin intermediul Site-ului nostru (așa cum este definit mai jos) sau pe care ni le furnizați, vor fi procesate de noi. Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele pentru a înțelege opiniile și practicile noastre cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal și la modul în care le vom trata.
HAMMOND PARTNERSHIP se angajează să vă protejeze și să vă respecte confidențialitatea.
Pentru a vă anunța cu privire la evoluțiile legislative și la articolele pe care le-am scris recent și care v-ar putea interesa.
INFORMAȚII PUTEM CULEA DE LA DVS
Putem colecta și procesa următoarele informații:
Informații pe care le furnizați prin completarea formularelor de pe site-ul nostru la „www.Hammond-Partnership.com” („Site-ul nostru”). Acestea includ informațiile furnizate în momentul înregistrării pentru a utiliza Site-ul nostru, folosind serviciile noastre juridice, postarea de materiale (cum ar fi Curriculum Vitae sau detalii despre cerințele dumneavoastră legale) sau solicitarea de servicii suplimentare. De asemenea, vă putem solicita informații atunci când raportați o problemă cu Site-ul nostru.
Toate informațiile pe care ni le furnizați sunt stocate pe serverele noastre securizate. Unde ți-am dat
Informații pe care le furnizați prin intermediul sondajelor pe care vi le trimitem în scopuri de cercetare
Detalii despre vizitele dvs. pe site-ul nostru, inclusiv, dar fără a se limita la, date de trafic, date despre locație, jurnalele web și alte date de comunicare, indiferent dacă acestea sunt necesare pentru propriile noastre scopuri de facturare sau în alt mod și resursele pe care le accesați.
Unde stocăm datele dumneavoastră personale:
Putem divulga informațiile dvs. personale unor terțe părți:
Informații pe care le furnizați prin corespondență.
Din păcate, transmiterea de informații prin internet nu este complet sigură. Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja datele personale, nu putem garanta securitatea datelor dumneavoastră transmise pe Site-ul nostru; orice transmisie este pe propriul risc. Odată ce primim informațiile dvs., vom folosi proceduri stricte și caracteristici de securitate pentru a încerca să împiedicăm accesul neautorizat.
Datele pe care le colectăm de la dumneavoastră pot fi transferate și stocate la o destinație din afara Spațiului Economic European („SEE”). De asemenea, poate fi procesat de personalul care operează în afara SEE care lucrează pentru noi sau pentru unul dintre furnizorii noștri. Un astfel de personal poate fi angajat, printre altele, în furnizarea de servicii pentru dvs., procesarea detaliilor dvs. de plată și furnizarea de servicii de asistență. Prin trimiterea datelor dumneavoastră cu caracter personal, sunteți de acord cu transferul, stocarea sau prelucrarea, așa cum este menționat în această politică. Vom lua toate măsurile rezonabile necesare pentru a ne asigura că datele dumneavoastră sunt tratate în siguranță și în conformitate cu această politică.
ALTE SITIURI
Site-ul nostru poate conține, din când în când, link-uri către și de la alte site-uri web. Vă rugăm să rețineți că aceste site-uri web au propriile politici de confidențialitate și că nu acceptăm nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici. Vă rugăm să verificați aceste politici înainte de a trimite date personale pe aceste site-uri web.
UTILIZARE FĂCUT DIN INFORMAȚII:
Folosim informațiile deținute despre dvs. în următoarele moduri:
Pentru a ne asigura că conținutul de pe site-ul nostru este prezentat în cel mai eficient mod pentru dumneavoastră și pentru computerul dumneavoastră.
Pentru a vă furniza informații, produse sau servicii pe care ni le solicitați sau despre care considerăm că vă pot interesa, în cazul în care ați consimțit să fiți contactat în astfel de scopuri.
Pentru a ne îndeplini obligațiile care decurg din orice contracte încheiate între dvs. și noi,
Pentru a vă permite să participați la orice caracteristici interactive ale serviciilor noastre.
Pentru a vă anunța cu privire la modificările aduse serviciilor noastre.
Pentru a vă anunța cu privire la evoluțiile legislative și la articolele pe care le-am scris recent și care v-ar putea interesa. Luați legătura cu noi completând formularul nostru de contact.
De asemenea, putem folosi datele dumneavoastră pentru a vă oferi informații despre serviciile noastre suplimentare care ar putea fi de interes pentru dvs. și vă putem contacta cu privire la acestea prin poștă sau e-mail. Dacă nu doriți să primim astfel de informații de la noi, vă rugăm să ne anunțați prin e-mail la „[e-mail protejat]” . Nu vom transmite datele dumneavoastră către terți fără permisiunea dumneavoastră.
DESCRIEREA INFORMAȚIILOR DVS.
Folosim informațiile deținute despre dvs. în următoarele moduri:
Dacă activele noastre sunt achiziționate de către o terță parte, caz în care datele personale deținute de aceasta despre clienții săi pot fi unul dintre activele transferate.
Dacă avem datoria de a dezvălui sau de a partaja datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a ne conforma unei obligații legale sau pentru a aplica sau aplica Termenii și alte acorduri; sau pentru a ne proteja drepturile, proprietatea sau siguranța sau pe cele ale clienților sau personalului nostru. Aceasta include schimbul de informații cu alte companii și organizații în scopul protecției împotriva fraudei și al reducerii riscului de credit.
Dacă avem datoria de a dezvălui sau de a partaja datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a ne conforma unei obligații legale sau pentru a aplica sau aplica Termenii și alte acorduri; sau pentru a ne proteja drepturile, proprietatea sau siguranța sau pe cele ale clienților sau personalului nostru. Aceasta include schimbul de informații cu alte companii și organizații în scopul protecției împotriva fraudei și al reducerii riscului de credit.
Dacă activele noastre sunt achiziționate de către o terță parte, caz în care datele personale deținute de aceasta despre clienții săi pot fi unul dintre activele transferate.
YOUR RIGHTS
Aveți dreptul să ne cereți să nu procesăm datele dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing. Vă puteți exercita dreptul în orice moment, contactându-ne la „[e-mail protejat]”. De asemenea, aveți dreptul de a accesa informațiile pe care le deținem despre dumneavoastră. Dreptul dumneavoastră de acces poate fi exercitat în conformitate cu Legea. Orice cerere de acces poate fi supusă unei taxe de 10 euro pentru a acoperi costurile noastre de a vă oferi detalii despre informațiile pe care le deținem despre dumneavoastră.
MODIFICĂRI LA POLITICA NOASTRĂ DE CONFIDENȚIALITATE
Orice modificări pe care le putem face în viitor politicii noastre de confidențialitate vor fi postate pe această pagină și, după caz, vă vor fi notificate prin e-mail.
Hammond Partnership se angajează să vă protejeze și să vă respecte confidențialitatea.
Această politică stabilește baza pe care toate datele personale pe care le colectăm de la dumneavoastră prin intermediul Site-ului nostru (așa cum este definit mai jos) sau pe care ni le furnizați, vor fi procesate de noi. Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele pentru a înțelege opiniile și practicile noastre cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal și la modul în care le vom trata.
Pentru a vă anunța cu privire la evoluțiile legislative și la articolele pe care le-am scris recent și care v-ar putea interesa.